onsdag 18 november 2009

Stormvarning

Hej, vaknade jätte trött imorse. Har inte kunnat sova så mycket inatt heller, måste få ordning på det. Blev att släpa sig iväg till Campus på cykel. Kommer utanför dörren och det börjar ös regna. Kliver in på föreläsningen dyngsur inte så mysigt, men torkade till medans jag lyssnade om människans utvecklingsfaser väldigt intressant och lärorikt faktiskt.

Lunch och eftermiddags möte med studiegruppen och förberreda våran pedagogiska redovisnings pjäs om renässansen som kommer bli succe´. Hans även med lite dialekt jämnförelse idag med färgen beich ( vet inte hur det stavas) kan uttalas på olika sätt och som vanligt vart ja nerröstad, Ovanligt:). När jag väl ska åka hem är vädret 10 gånger värre och min vanliga cykel väg längs havet är helt omöjlig att ta sig fram på. Jag skojar inte jag gick framåt utan att jag kom någonstans!!

Väl inne i värmen var det bara att sätta igång att städa och göra iordning inför att Sofia kommer imorgon sista natten jag behöver sova ensam på ett par dagar väldigt skönt och mitt hem var ganska så rörigt måste jag erkänna, men allt är ordnat nu. Sitter här och väntar på att Oscar <3 ska logga in på msn, Saknar honom men snart har halva tiden gått. Kramar

1 kommentar:

  1. Typ som när vi skulle till dig innan cocktailpartyt då:P Blåser typ så mycket här också...

    SvaraRadera